Aşağıdaki notları yeni açtığım ve ardından hemen kapattığım @seyahatyarasulallah Instagram hesabım için tutmuştum. Hatta bu konuda bir paylaşım da yaptım ama sonradan aldığım karar gereği bu tarz paylaşımları burada ve rehitu.com üzerinde yapacağım artık. Otelde geçirdiğim vakitte aşağıdaki notları aldım. Bundan sonra kaldığım tüm otellerde benzer şekilde notlar alıp paylaşacağım. Benim gibi bu bölgelere ziyaretler gerçekleştirenlere faydası olacaktır diye düşünüyorum.
—
Kütahya iş seyahatim esnasında Google Amcama sorarak bulduğum Kütahya Garden Otel'in 102 numaralı odasında konakladım. Aldığım notları tek tek paylaşıyorum:
📌 Rezervasyon oluşturmadan önce bilgisayar kullanabileceğim bir masa - sandalye ikilisi olup olmadığını sormuştum. Var dediler ancak bana ilk verdikleri 106 numaralı odada yoktu. Resepsiyona inip durumu açıkladığımda resepsiyondaki hanımefendi bana 102 numaralı odanın anahtarını verip “Burada olması lâzım bir kontrol edin.” dedi. Bozuntuya vermeyip kontrol ettim ve 106 numaralı odanın anahtarını geri götürmeyi planlarken muhtemelen hatasını anlamış olacak ki çıkıp geldi kendisi. Anahtarı teslim edip odama geçtim.
📌 Otelin önünde boş bir alan var otopark olarak kullanabileceğiniz.
📌 Kapıda herhangi bir karşılama yok.
❌ Odanın tasarımı aşırı kötü. Bence iyi bir iç mimar ile çalışıp elden geçirmeliler. Göze hitap eden hiçbir estetik unsur yok. Odadaki demirbaşların kalitesi değil çok düşük.
❌ Oda temizliği konusunda vasatın altındalar. Nevresimin üstünde lekeler vardı. Tırnağımla kazıdığımda çıkan bir leke bu. Hem de yatağın tam ortasında. Kıyıda köşede değil yani. Hiç dikkat edilmediğini gösteriyor bu. Ayrıca WC - lavabo temizliği de iyi değildi. Banyoda kıllar ve su birikintileri vardı.
✔️ Kıbleyi gösterir bir işaretleme var ancak seccade yoktu.
📌 Nevresimler ve havlular aşırı eski. Bence değiştirme zamanı gelmiş. Müşteri gözüyle değil de misafir gözüyle bakılırsa değiştirilmeli.
✔️ İkram olarak su, çay ve kahve mevcut.
✔️ Fiyat olarak gayet makul. Geceliği tek kişi için 220,00₺, kahvaltı dâhil. Sabah gördüm ki kahvaltı açık büfe değil ve çok kısıtlı. Fiyatı biraz daha yüksek tutup hizmet kalitesi artırılmalı.
❌ İşitme cihazı kullanan biriyim buna rağmen dışarıdan çok fazla ses geliyordu kulağıma.
❌ Tam yatma zamanı fark ettim ki yatağın üstünde yorgan yokmuş. Allah'tan akıl edip gardıroba tıkıştırmışlar bir tane de onu alıp kullandım.
✔️ Isınma ve sıcak su açısından bir problem yaşamadım.
❌ Ayakkabı parlatıcı, ayakkabı çekeceği, kulak temizleme gibi küçük ayrıntılar yoktu.
❌ Çıkışta resepsiyonda kimse yoktu. Kahvaltının yan taraftaki cafede verildiğini yazan bir not koymuşlar. Otelin dışına çıkıp tekrar cafeye giriş yapıyorsunuz. Keşke direkt otel içinden geçiş olsa. Kendi faturamı kendim aldım. Cafede kahvaltıyı getiren arkadaş güleryüzlü biri idi. Çıkış işlerine karışmadı ama.
➡️ Son olarak genel yorumumu belirtmem gerekirse benim otele notum 4/10. Hizmet iyileştirilmeli. Google'a bakıp aldanmayın çünkü orada 4,⅘ idi notu.
Seyahatlerinizde hep iyilerle karşılaşmanız dileğiyle…
Sizler de foruma üye olup seyahat anılarınızı bizimle paylaşırsanız çok seviniriz.